Honda S2000 AP1

Típus gyártási időszaka:1999-2003
Hengerűrtartalom: 1997 cm3
Teljesítmény, súly:241 Le / 218 Nm / 1274 kg
Gyorsulás, végsebesség:8.7 sec / 255 km/h
Sebességváltó:6 sebesség, manual
Típusismertető, érdekességek:Típusismertető, érdekességek Az S2000-et 1999-ben mutatták be a 2000-es modellévre, és az „AP1” alváz jelölést kapta. Első-középső motor-hátsókerék-meghajtású[11], teljesítményét egy 1997 köbcentiméteres (122 cu in) soros négyhengeres DOHC VTEC motor adja. A motor (kódnevén F20C) a célpiactól függően 177–184 kW (241–250 LE; 237–247 LE) teljesítményt és 208–218 N⋅m (153–161 lbf⋅ft) forgatónyomatékot termel. 12] A motorhoz hatfokozatú kézi sebességváltó és Torsen korlátozott csúszású differenciálmű párosul. Az S2000 elérte azt, amit a Honda állítása szerint a legmagasabb fajlagos teljesítmény a normál szívómotoros sorozatgyártású autómotorok közül a világon. A legerősebb változat; A JDM F20C literenkénti teljesítménye 184 kW (250 LE; 247 LE) vagy 92 kW (125 LE; 123 LE) volt a magasabb, 11,7:1-es kompressziós aránynak köszönhetően.
A figyelemre méltó jellemzők közé tartozik a független kettős keresztlengőkaros felfüggesztés, az elektromosan rásegített kormányzás és az integrált bukókeretek. Az autónak 16 hüvelykes (41 cm) kerekei voltak Bridgestone Potenza S-02 gumikkal. A teljes egészében az első tengely mögé szerelt kompakt és könnyű motor lehetővé teszi, hogy az S2000 50:50 arányú első/hátsó súlyeloszlást és alacsonyabb forgási tehetetlenséget érjen el. A vezetőre összpontosító műszerfal a nyolcvanas évek végén, a kilencvenes évek elején a McLaren-Honda Formula-1 versenyautókhoz (MP4/5, MP4/6 és MP4/7) hasonló kialakítást kapott, utalva a magas fordulatszámú vonal és teljesítményű Honda motorok versenytársára. . Az elektromosan meghajtott bakelit felső, belső szövet béléssel és műanyag hátsó ablakkal az alapfelszereltség része volt, opcionálisan alumínium keménytetővel (2001-ben). A Honda kezdetben Berlina Black, New Formula Red, Grand Prix White és Silverstone Metallic külső színekben kínálta az S2000-et az Egyesült Államok hazai piacán. Néhány más piacon a Monte Carlo Blue Pearl és a Spa Yellow Pearl / Indy Yellow Pearl is elérhető volt a kezdetektől.
A 2001-es modell nagyjából változatlan maradt; A Honda digitális órával bővítette a rádió kijelzőjét, és szabványossá tette a hátsó szélvédőt. A Honda a Spa Yellow külső színt is hozzáadta az Egyesült Államok hazai piacának kínálatához. A 2002-es modellévben felülvizsgálták a felfüggesztés beállításait, és a hátsó műanyag ablakot elektromos jégtelenítővel ellátott üvegre cserélték. Az egyéb frissítések közé tartoztak a kissé átdolgozott krómgyűrűs hátsó lámpák, a továbbfejlesztett rádió különálló magassugárzókkal, a bőrrel bevont sebességváltó gomb, a műbőr konzolburkolat és az átdolgozott motorvezérlő egység. A Honda Suzuka Blue Metallic és Sebring Silver Metallic külső színekkel egészítette ki az Egyesült Államok hazai piacának kínálatát.
Kiállított autó előélete, állapotaAz autó eredetileg Amerikában lett forgalomba helyezve. Több tulajdonosváltás után került hozzám.
A kaszni nagyon jó állapotú, nem rozsdásodik, de az előző tulaj nem volt megbékélve az ezüstszínnel, így a gyárival megegyező színkódú Monte Carlo Blue színt kapott.
A nálam levő idő alatt próbálom visszaállítani Gyári állapotúra. Megkapta a gyári rugókat, gátlókat, lendkereket, kuplungot. A hengerfej a csúnya kopás miatt megkapta a gyári piros rücsis festését.
A gyári hangrendszer lecserélésre került egy Mac Audio rendszerre.
Kipufogórendszer R1 Titán.

Search

Categories