Honda Prelude (BB9) 5gen 2.0i -1997

Típus gyártási időszaka:1997-2001
Hengerűrtartalom:1997 cm3
Teljesítmény, súly:133 Le / 179Nm / 1190 kg
Gyorsulás, végsebesség:2 sec / 205 km/h
Sebességváltó:5 sebességes, manuális
Típusismertető, érdekességek:Típusismertető, érdekességek A Honda Prelude egy sportos kupé volt, amit a japán autógyártó, a Honda gyártott 1978-tól 2001-ig. A Honda S800-at váltotta le ez az orrmotoros, elsőkerék meghajtású sportkocsi. A kétajtós kupé öt generációt élt meg, végül beszüntették a gyártását, amikor bejött az ötödik generációs Honda Integra vagy Acura RSX Type-S, ahogyan Észak-Amerikában hívták. A Honda S2000 1999-es kibocsátásával csökkentek a típus eladási és népszerűségi mutatói, ez vezetett a gyártás leállításához 2001-ben. Az Egyesült Államok-ban a Honda Accord kupé váltotta fel a Prelude-öt.
A Prelude riválisai voltak: Nissan Silvia, Isuzu Impulse, Mitsubishi FTO, Mitsubishi Cordia (később Eclipse), Opel Manta/Opel Calibra, Ford Probe Mazda MX-6.
Az 1996. november 7-én bevezetett ötödik generáció megőrizte a fronthajtásos elrendezését független első felfüggesztéssel és 63/37 súlyeloszlással.
A legtöbb ötödik generációs Honda Prelude 4 (2.0 L) és 5 (2.2 L) csavaros kerékaggyal készültek.
Az 5. generációs Prelude 1997 mutatkozott be (Tipuskód BB8/9) újra egy teljesen új karosszériával. Honda visszatért a harmadik generáció (1987–1991) négyszögletes stílusához.
Az összes modell a BB-alvázra (BB5-BB9) épült. és H vagy F sorozatú motorokat tartalmazott.
Ez a Prelude Gyárilag Bordó színű, Bézs beltérrel jött ki. Az alap F20a4 motorral rendelkezik, ami még a régi Accordokban és Roverekben is megtalálható volt.
Kiállított autó előélete, állapotaAz autó GIX-360-as rendszámmal kezdte Magyarországon az életét 1997/06/06-án lett először forgalomba helyezve. Sokat nem tudni az előző tulajairól, 2019-ben ki lett lakatolva az autó, kapott üreges alvázvédelmet, majd 2020-ban telifényt kapott. 2021-ben SRY-105-ös rendszámot kapott első hátsó toronymerevítőt, 16 Colos gyári Honda felniket (nem Prelude felnit), MAC audio erősítőt és Clarion mélyládát. Gyári VTI toldatokat, első hátsó gyári lip kit-et és VTI szárnyat kapott az autó, a motorja “rendbe” lett téve tavaly, viszont az olajfogyasztás gond nem tűnt el sajnos.
április 1-én került hozzám az autó, ez az első autóm. Kiskorom óta megszállottja vagyok a régi Hondáknak, egyszer láttam az úton egy 5gen Prelude-öt és instant szerelembe estem. Akkor 14 évesen elkezdtem rá gyűjteni iskola mellett és nehezen, de 2 évre rá összegyűlt rá a pénz.
Az autó A „Dobogókő Speed Stars” autós csapat részese, gyakran jár „Tougézni”
Tervek az autóval: H22 swap és p28-as ECU mindenképp tervben van, 17×8-as felni és Tein Flex Z állítható Coiloverek.

Search

Categories