Infiniti G37S Coupe (V36) 2008

Típus gyártási időszaka:2008-2015
Hengerűrtartalom:3696 cm3
Teljesítmény, súly:330 Le / 366 Nm / 1586 kg
Gyorsulás, végsebesség:5,7 sec / 250 km/h
Sebességváltó:6 sebesség, manuális
Típusismertető, érdekességek:Típusismertető, érdekességek Az Infinti a Nissan prémium márkája, amelyet 1989-ben alapítottak, Magyarországon pedig 2010-től van jelen. A G sorozat sedan, coupe és convertible változatokban létezik.
Ahogy az előd G35, úgy a G37 coupe modellek legközelebbi rokonai is a Nissan Z sorozat, azok minden vadságával együtt, hozzáadva még két ülést, számos kényelmi extrát, kifinomult, elegáns formát és egy adag hétköznapi használhatóságot. Tulajdonképpen a G35 és a G37 a Nissan Z testvérmodellek Gran Turismo változatai.
A G37 coupe hajtásláncának szinte minden eleme közös a 370Z-vel. A hosszú és lapos autó arányai kiemelik a sportosságot, közelebb érve pedig szemből a visszafogott eleganciát képviselő orr, valamint a vaskos kipufogóvégekkel tovább hangsúlyozott fenék csavarja el a fejet; mégis, a legjobb nézőpont oldalról kínálkozik. Innen láthatjuk a tervező asztalon mintaszerűen egymásba boruló vonalakat, amint az előröl indított könnyed vonások robosztus stabilitássá állnak össze 4,66 méteres útjukon, letagadhatatlanul árulkodva az autó hátsókerekes mivoltáról. Az S verzió 19 colos felnijei még egy lapáttal rátesznek az egészre, a művészien megmunkált küllők mögé bepillantást engedve a 355 (ill. hátul 350) milliméteres féktárcsákra és az óriási féknyergekre. Emellett a S verzió módosított futóművet és mechanikus sperrdiffit is kapott.
Érdekességek:
• Japánban az autót Nissan V36 skyline néven forgalmazták.
• A G35 coupe (amely a 350Z közvetlen testvére) kasztniját használták az R35 GTR fejlesztése során a Nürburgring-i tesztekre.
Kiállított autó előélete, állapotaKiállított autó előélete, állapota Mivel az Infiniti modellek legfőbb piaca Észak-Amerika és Kína, ezért a kiállított autó egyik különlegessége, hogy ez európai modell. Életét Hollandiában kezdte, majd onnan Szlovákiába és aztán Magyarországra került, így összesen 3 tulajdonos kezei között fordult meg élete során. Alapvetően jó állapotú, bár azért az elmúlt közel 15 év nem múlt el nyomtalanul, apróbb korrózió nyomai fellelhetők, de a kiflibe hajlítást és az ilyen-olyan tuning módosításokat megúszta, így a gyárias jelleget igyekezve megtartani, most is hobbiautóként vigyáz rá jelenlegi tulajdonosa. Szerkezetileg a legnagyobb munkát a váltó, kuplung rendbetétele igényelte, amely során a váltót újra csapágyazták (korai manuális váltóknál előforduló hiba), a kuplung/lendkerék pedig cserélve lett.
Módosítások:
A kormány, ami gyári minta alapján „RedlineGoods flat bottom” stílusban került felújításra, illetve a Z1 motorsports alu váltógombja került beépítésre.

Search

Categories