Mitsubishi Eclipse 2g – 1995

Típus gyártási időszaka:1995-1999
Hengerűrtartalom:1997 cm3
Teljesítmény, súly:213 Le / 290 Nm / 1295 kg
Gyorsulás, végsebesség:9.4 sec / 248 km/h
Sebességváltó:5 sebesség, manuális
Típusismertető, érdekességek:A Mitsubishi Eclipse egy sportos, kompakt méretű személyautó, amelyet a Mitsubishi Motors gyártott 1989 és 2012 között. A 2. generációs Mitsubishi Eclipse 1995-ben jelent meg az autópiacokon, és a modellfrissítést követően 1999-ig gyártották.
Külső megjelenésében az Eclipse 95-99 között jelentős változáson ment keresztül. A karosszéria kifejezetten aerodinamikus formatervezést kapott, amely az autó megjelenését erősítette. Az előző generációhoz képest az új modell kisebb lett, de még mindig sportos vonalvezetéssel rendelkezett.
Az Eclipse belső tere modern és vezetőközpontú kialakítást kapott. A 2+2 üléselrendezés lehetővé tette a kényelmes szállítást a vezetőnek és az első utasnak, míg a hátsó ülések inkább korlátozott lábtérrel rendelkeztek, ami inkább alkalmas gyermekülésekre vagy rövid távú utazásokra. A kormány és a műszerfal ergonomikusan lettek elhelyezve, hogy a vezető könnyen hozzáférjen a vezérlőkhöz és az információkhoz.
A turbófeltöltős motor lehetősége erősebb lett az előző generációhoz képest (210 LE vs. 195 LE). A légnemű autók két különböző négyhengeres motort kaptak a piactól függően. Az amerikai verziókban a motorok 140 LE-t termeltek, amelyek kizárólag az RS és GS felszereltségi szinteken voltak elérhetőek. Ezek a motorok a Chrysler Neon motor módosított változatai voltak, a 420A típusjelzéssel, amelyeket a Chrysler gyártott és a Diamond Star Motors üzemében szereltek be. Az európai piacon kapható motorok szívó 4G63 motorok voltak, amelyek 141 LE-t (105 kW; 143 PS) adtak. Az nemzetközi piaci Eclipsek kevesebb teljesítményt nyújtottak, mint a japán hazai piaci változatok a 4G63 motorral szerelve (210 LE (157 kW), 154 LE (115 kW)), az emissziós szabályozások miatt..
Kiállított autó előélete, állapotaAz autót 2013-ban vásároltam gyári állapotban.
Eleinte első autóként volt használva, azonban az utóbbi években csak második, inkább hobbi autóként van tartva. Az autó külsőjén nem változtattam, hisz úgy gondolom egy időt álló formát alkottak 1995-ben amihez bűn lenne hozzá nyúlni.
Persze apróbb változások történtek azért ami kicsit sportossá tette a külsőt:
Kapott egy 18″-os XXR felnit, egy állítható futóművet.

Search

Categories