Nissan 200SX S12 – 1984

Típus gyártási időszaka:1984 – 1988
Hengerűrtartalom:2000 cm3
Teljesítmény, súly:150 Le / 181 Nm / 1170 kg
Gyorsulás, végsebesség:sec / – km/h
Sebességváltó:5 sebességes manuális
Típusismertető, érdekességek:Az S12-t 1983 augusztusa és 1989 között gyártották, 1986-ban módosították a külső elemeket (a továbbiakban „Mark II”). Bukólámpákat használt, és kétféle változatban árulták – egy kupét (a hátsó ablakrész oldalnézete miatt gyakran „notchbacknek” neveznek) és egy ferdehátú változatban, amely nagyban hasonlított a liftback-verziókhoz (Toyota Corolla Levin és Sprinter Trueno AE86).
A földrajzi piactól és a gyártási évtől függően számos különböző motort szereltek az S12-be, valamint az Mk2 változattal a rendelkezésre álló motorok is megváltoztak. A NAPS rendszert átvitték a CA20E-re, amely felváltotta az S110 Z-motorjait Észak-Amerikában. Egy CA18ET 1,8 l-es turbómotor ECCS-sel az SE-felszerelésekhez, bizonyos US-típusoknál az S12-t opcionális VG30E V6-os motorral szerelték, amelyet a 300ZX (Z31) is osztozik. Az Mk2 változatban az FJ20-at CA18DET-re cserélték azokon a piacokon, ahol ezt kínálták. Az európai S12 csak ferdehátú konfigurációban volt elérhető, kevés volt felszerelve olyan rally csomaggal, amely tartalmazott rally lábmerevítőt a navigátorhoz, fényszóróvédőket, fényszóróportisztítókat, ugyanazzal az 1,8 literes SOHC Turbóval (CA18ET), amelyet Észak-Amerikában használnak, és egyes területeken a 2,0 literes DOHC „FJ” motor (FJ20E). Ezek a rally csomaggal felszerelt modellek a „Rally Spec” nevet kapták. Az „FJ” motorsorozatot eredetileg a „DR30” Nissan Skyline alvázhoz tervezték, turbófeltöltős és szívó változatban egyaránt. A CA18ET katalizált változatban is elérhető volt, 122 LE (90 kW) teljesítménnyel.
Kiállított autó előélete, állapotaGyönyörű, eredeti állapotban megőrzött, a ritka 2000-es motorral szerelt változat Németországból egy hölgy tulajdonostól (mint a mesében). Teljesen eredeti fényezésű!

Search

Categories